Dijelovi autoeletrike
Posljednjih godina svjedoci smo nezaustavljivih promjena u konstrukciji Otto i Diesel motora. Razlozi koji uvjetuju promjene u konstrukciji motornih vozila su:
- propisi o smanjenju količine štetnih ispušnih plinova (euro norme)
- propisi o smanjenju buke pogonskog motora
- propisi koji uvjetuju povećanje sigurnosti kretanja
Glavni čimbenik promjena na konstrukciji motora jesu euro norme. Euro norme određuju koje su maximalne emisije štetnih plinova, (Sl.1) što za posljedicu ima neprestan razvoj i usavršavanje dijelova elektrike i elektronike. Spomenute grupe su posljednjih godina doživjele najveće promjene i razvoj, pa se samim time nameću kao neizostavan dio ponude svake ozbiljne tvrtke.
Upravo iz tih razloga Anet d.o.o. počinje sa širenjem asortimana u tom smjeru.
U ponudi imamo dijelove od tvrtke Magneti Marelli koja je jedan od svjetskih lidera elektronskih i električnih sistema, čija se tehnologija ugrađuje u sve važnije europske marke automobila a koja je i sastavni dio većine bolida Formule 1.
Također nudimo i dijelove paljenja i ubrizgavanja renomiranih Europskih proizvođača iz Engleske i Italije, koji svojim dugogodišnjim prisustvom na tržištu potvrđuju status pouzdanosti i kvalitete.
Sl.1 - prikaz maximalno dopuštenih emisija štetnih plinova
Euro Norma |
Ugljični Monoksid (CO - g/km) |
Dušični Oksid (NOx - g/km) |
Euro 1 (1992) | Benzin - 2.72 | Benzin - 0.97 |
Euro 1 (1992) | Diesel - 3.16 | Diesel - 1.13 |
Euro 2 (1996) | Benzin - 2.20 | Benzin - 0.50 |
Euro 2 (1996) | Diesel - 1.00 | Diesel - 0.70 |
Euro 3 (2000) | Benzin - 2.30 | Benzin - 0.15 |
Euro 3 (2000) | Diesel - 0.64 | Diesel - 0.50 |
Euro 4 (2005) | Benzin - 1.00 | Benzin - 0.08 |
Euro 4 (2005) | Diesel - 0.50 | Diesel - 0.25 |
Euro 5 (2009) | Benzin - 1.00 | Benzin - 0.06 |
Euro 5 (2009) | Diesel - 0.50 | Diesel - 0.18 |