Info

  1. REKLAMACIJE

    Reklamaciju kupljene robe moguće je realizirati na prodajnom mjestu gdje je roba kupljena  uz obavezno predočenje računa kupnje, računa servisa za ugradnju dijelova i popunjenog reklamacijskog obrasca.
    Ukoliko reklamaciju nije moguće riješiti na prodajnom mjestu ista će biti proslijeđena u odjel reklamacija koji dalje prosljeđuje reklamaciju dobavljaču.
    Kupac će dobiti odgovor na reklamaciju u roku predviđenom zakonom.
    Reklamacijski obrazac možete zatražiti u svakoj Anet poslovnici ili ga možete preuzeti ovdje.

  2. POVRAT KUPLJENE ROBE

    Svu kupljenu robu moguće je zamijeniti prema zakonu. Povrat kupljene robe moguć je u neoštećenoj ambalaži i uz predočenje računa.

  3. NAĆINI PLAĆANJA

    U Anet poslovnicama moguće je plaćanje gotovinom te bankovnim karticama. Plaćanje na rate omogućeno je karticama  Erste, PBZ i Zagrebačke banke.