- REKLAMACIJE
Reklamaciju kupljene robe moguće je realizirati na prodajnom mjestu gdje je roba kupljena uz obavezno predočenje računa kupnje, računa servisa za ugradnju dijelova i popunjenog reklamacijskog obrasca.
Ukoliko reklamaciju nije moguće riješiti na prodajnom mjestu ista će biti proslijeđena u odjel reklamacija koji dalje prosljeđuje reklamaciju dobavljaču.
Kupac će dobiti odgovor na reklamaciju u roku predviđenom zakonom.
Reklamacijski obrazac možete zatražiti u svakoj Anet poslovnici ili ga možete preuzeti ovdje. - POVRAT KUPLJENE ROBE
Svu kupljenu robu moguće je zamijeniti prema zakonu. Povrat kupljene robe moguć je u neoštećenoj ambalaži i uz predočenje računa.
- NAĆINI PLAĆANJA
U Anet poslovnicama moguće je plaćanje gotovinom te bankovnim karticama. Plaćanje na rate omogućeno je karticama Erste, PBZ i Zagrebačke banke.